آوای انتظار و یا پیشواز تلفن های همراه معمولا بیان گر سبک زندگی ، فرهنگ و نوع نگرش و علاقه مندی های یک فرد است . انتخاب فرهنگ ایثار و شهادت و پیاده سازی آن در سبک زندگی فردی نیازمند زیرساخت های مختلفی است . اپراتورهای تلفن همراه در این میان می توانند نقش بسزایی را در زندگی مخاطب و مشترک خود داشته باشند .

تارنمای اختصاصی شهید کاظمی مفتخر است که برای اولین بار در بهمن ماه سال ۹۱ کلیپ های صوتی با صدای شهید کاظمی را تولید و به عنوان پیشواز برای مشترکین ایرانسل قرار داد و هم اکنون  19 فایل صوتی  از این شهید عزیز به عنوان پیشواز و آوای انتظار در اپراتورها همراه اول، ایرانسل و رایتل فعال می باشد.

مداحی مدافع حرم شهید مهدی طهماسبی با عنوان مدافعان زینبی قطعه ای است که این بار برای پیشواز تلفن های همراه انتخاب و منتشر شده است.

آهنگ پیشواز ایرانسل شهید مهدی طهماسبی مدافعان زینبی

مدافعان زینبی نام اثری از شهید مهدی طهماسبی است که به عنوان یک آهنگ پیشواز برای اپراتو ایرانسل منتشر شده است.

کد این آوای انتظار ایرانسل 44117097 است.

شما در صورتی که بخواهید این صوت را بر روی خط خود فعال کنید می بایست طبق تعرفه مصوب اپراتور ایرانسل آن را بپردازید.

دقت داشته باشید که این صدای انتظار فقط در مدت 30 روز فعال خواهد بود و بعد از آن در صورت امکان مجدد فعال و تمدید خواهد شد.

با استفاده از کد USSD زیر نیز می توانید این پیشواز را فعال کنید: *۷۷۷*۹۸*۶*۴۴۱۱۷۰۹۷#

پیشواز مدافعان زیبنی را از اینجا بشنوید:

شهید مهدی طهماسبی فرزند عبدالکریم در تاریخ ۱۴ آبان ماه سال ۱۳۶۲ در اهواز دیده به جهان گشود و به عنوان نخستین فرزند شادی را برای خانواده خود به ارمغان آورد. او تحصیلات ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان خود را در مسجدسلیمان پشت سر نهاد و در سال ۱۳۸۵ ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دو فرزند به نام امیرمحمد و حسین است.
این دلیرمرد خوزستانی چند سالی است که به همراه خانواده در شهر مقدس قم ساکن شده‌اند و از این شهر نیز برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) به سوریه اعزام شد.
سرانجام این سرباز جان برکف در روز یکشنبه ۱۶ خردادماه ۱۳۹۵ مقارن با ۲۹ شعبان المعظم سال ۱۴۳۷ هجری قمری در حلب سوریه در سن ۳۳ سالگی شربت شهادت نوشید و نام خود را در دفتر شهدای مدافع حرم به ثبت رساند. در گلزار شهدای علی بن جعفر قم به خاک سپرده شد.