مراسم پرفیض دعای عرفه، در گلستان شهدای اصفهان و با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم و مسئولان اصفهان برگزار می‌شود.

در روز عرفه که روز آغازین مناسک حج است، حج گزاران در صحرای عرفات گرد هم جمع شده و ضمن دعا و استغفار، شکرگزار درگاه احدیت بابت توفیق حضور در مراسم حج ابراهیمی می‌شوند. 

در منابع روائی و کتاب‌های دعا، اعمالی برای این روز بر شمرده‌اند که برخی از آن‌ها عبارتند از: غسل، صدقه‌دادن، روزه گرفتن و دعا و استغفار که در میان ادعیه، دعای عرفه امام حسین(ع) بسیار توصیه شده است.

در ادامه جزئیات برگزاری برخی از محافلی که میزبان عاشقان الهی جهت برگزاری این مراسم معنوی خواهند بود، آمده است:

 مراسم پرفیض دعای عرفه با نوای سید رضا نریمانی روز یکشنبه 20 مرداد از ساعت 16 در مسجد الغدیر دانشگاه اصفهان واقع در میدان آزادی (درب شمالی دانشگاه) برگزار خواهد شد.

مجموعه فرهنگی فانوس روز یک‌شنبه از ساعت 15:30 در حسینیه شهدای بسیج واقع در خیابان کمال اسماعیل ابتدا خیابان پاسدار میزبان دختران و مخاطبان فانوسی جهت برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه با سخنرانی حجت‌الاسلام داستان پور و مداحی، مداحان سرمست و کیساری خواهد بود.

همچنین مراسم پرفیض دعای عرفه روز یکشنبه ساعت 15 در آرامستان باغ رضوان در جوار قطعه ایثارگران برگزار خواهد شد.

 گلستان شهدای اصفهان روز یکشنبه 20 مردادماه از ساعت 15 در خیمه حسینی گلستان شهدا میزبان عاشقان الهی جهت برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه بانوای مهدی منصوری و احمد اصفهانی و سخنرانی حجت‌الاسلام قطبی خواهد بود.

مراسم معنوی دعای عرفه در حرم حضرت زینب(س) خواهر امام رضا (ع) نیز از ساعت 15:30 با نوای اکبر صادقی و جواد کیساری در صحن این آستان آغاز خواهد شد.

در پایان قابل ذکر است که مساجد حکیم و رکن الملک از ساعت 16 روز یکشنبه 20 مرداد ماه، میزبان عاشقان الهی جهت برگزاری دعای پرفیض عرفه خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *