باسمه تعالی
إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنتُمْ تُوعَدُونَ / 30 فصلت
  • بر آنان که گفتند : پروردگار ما الله است و پايداری ورزيدند ،، فرشتگان فرود می آيند که مترسيد و غمگين مباشيد ، شما را به بهشتی که وعده داده بودند بشارت است .
  • 30. (As for) those who say: Our Lord is Allah, then continue in the right way, the angels descend upon them, saying: Fear not, nor be grieved, and receive good news of the garden which you were promised.
سیزدهم آبان هر سال یادآور برگ های زرینی از تاریخ سراسر حماسه و افتخار انقلاب اسلامی و نمایش دهنده یکی از مهم ترین شاخص های میراثی هویتی ملت مسلمان ایران، یعنی استکبار ستیزی است .
آن میراث گرانقدر، از آیات قرآن و سیره اولیای دین، بویژه سرور و سالار شهیدان، به دست ما رسیده است و برای حفظ آن خون هزاران هزار لاله پرپرشده در این سرزمین و بلکه در کل بلاد اسلامی جاری گشته است؛ تقارن این روز با آغاز نهضت سرخ و عاشورایی سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام خود بیان گر و تداعی کننده کل یوم عاشورا و کل ارض کربلاست که در واقع باید با توجه سیره اهل بیت علیهم السلام با فزایش بصیرت دینی و سیاسی یزدیان زمان را شناخته و از هرگونه سازش های غیر مصلحت طلبانه پرهیز کنیم .
تارنمای اختصاصی سردار شهید حاج احمد کاظمی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و یوم الله 13 آبان ضمن اعلام انزجار از قدرت های استکبار جهانی آمریکای جنایت کار و رژیم منحوس و نامشروع صهیونیستی و برائت از روباه مکار انگلیس از مسئولین و دستگاه دیپلماسی کشور می خواهد دیپلماسی «نرمش قهرمانانه » را با دقت، در چارچوب راهبردی که امام خامنه ای برای آنها تعیین فرموده اند دنبال کنند و از هرگونه نرمشی که از آن بوی ذلت و نادیده گرفتن منافع ملی به مشام می رسد به شدت پرهیز نمایند . اهل اسقامت و ایستادگی بودن مسئولین کشوری می تواند سرخطی مؤثر در تعیین سرنوشت ملت عزیز و شهید پرور ایران اسلامی باشد.
والعاقبه للمتقین
13 ابان ماه 1392
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.