شهید کاظمی : خداکند همیشه در راه باشیم و اسم شهید همیشه به ما انرژی بدهد .

این مراسم روز پنج شنبه 21 دی ماه از ساعت 15:30 به همت سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در محل خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار گردید که با حضور خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور اصفهان عطر و بوی خاصی یافته بود .

 حجت الاسلام حسین طیبی‌فر بعدازظهر امروز در مراسم هفتمین سالگرد عروج سردار شهید حاج احمد کاظمی و دیگر شهدای عرفه که در گلستان شهدا برگزار گردید، اظهار داشت: شهید کاظمی و دیگر یارانش، آرزوی شهادت را از سالیان پیش در دل داشتند.
وی با اشاره به سوابق درخشان شهید کاظمی تصریح کرد: شهید کاظمی قبل از انقلاب، زندان‌های رژیم شاه را درنوردید و آن‌گاه که صدای ملت مظلوم فلسطین را شنید، قدم به لبنان گذاشت.

شهید کاظمی دائما طلب شهادت می‌کرد
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) به حضور موثر شهید کاظمی در کردستان و نجات مردم مظلوم این منطقه از زیر چکمه‌های احزاب جنایتکار پرداخت و یادآور شد: شهید کاظمی صحنه‌های سختی را در دوران دفاع مقدس پشت سرگذاشت و به فرمان امام خمینی در شکست حصر آبادن و آزادی خرمشهر حاضر گردید.
طیبی‌فر متذکر شد: شهید کاظمی و یارانش در میادین مختلف نبرد برای مطیع امر رهبری بودن، احقاق حقوق ملت ایران و دفاع از مرزهای کشور و ارزش‌های آن ایستادگی و تلاش کردند.
وی با اشاره به حضور موثر شهید کاظمی در لشگر نجف اشرف و این‌که بیش از ۷ هزار نفر از یاران او در این لشکر به شهادت رسیدند، خاطرنشان کرد: شهید کاظمی همیشه از فراق یاران خود ابراز ناراحتی و دائما طلب شهادت می‌نمود.
دشمنان دیروز نظام کمتر از دشمنان امروز بودند
طیبی‌فر در بخش دیگر با بیان این‌ موضوع که شهید کاظمی آینده را به خوبی رصد می‌کرد و تنها به گذشته توجه نداشت، گفت: ایشان همیشه از واماندگان نظام و کسانی که در مقابل انقلاب اسلامی علامت سوال باقی می‌گذراند، سخن می‌گفت.
وی به بخشی از سخنان این شهید اشاره کرد و ادامه داد: هرچه زمان بگذرد، دشمنان نظام بیشتر و نگهبانی از انقلاب سخت‌تر خواهد شد.
طیبی‌فر با بیان این‌که امروز باید از گردنه‌های سختی عبور کرد، اظهار داشت: برای عبور از این گردنه‌ها باید نهایت تلاش و کوشش را انجام داده تا مبادا سقوط کرده و از مسیر مستقیم منحرف شویم.
وی با بیان این‌که دیروز دشمنان نظام اندک و انگشت‌شمار بودند، افزود: این درحالیست که امروز دشمنان ما در تعداد و تنوع نقشه‌های‌شان، زیاد تر شده‌اند.
واماندگان انقلاب یا معارض می‌شوند یا بی‌تفاوت
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) به حرکت ملخی دشمنان برای نفوذ به مغز و قلب مردم اشاره کرد و گفت: نمونه بارز این حرکت ملخی دشمن، فتنه ۸۸ در تهران و نتیجه سرمایه‌گذاری آنها از چندین سال قبل بود.
طیبی‌فر ادامه داد: اگر بصیرت نگهبان انقلاب نبود، کشور در فتنه ۸۸ تبدیل به خشکستان می‌شد.
وی به واماندگان انقلاب اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: نتیجه واماندگی از دو حالت بی‌تفاوتی نسبت به نظام و معارض شدن بیرون نیست.
طیبی‌فر با بیان این‌که بعضی از این واماندگان می‌خواهند رهبری تابع آنها باشد، عنوان کرد: رهبر همانند قطب‌نماست؛ هرکس می‌خواهد درست حرکت کند باید با قطب‌نما به جلو برود و هرکس خود را از آن دور کند، دچار انحراف در مسیر خواهد شد.
وی با بیان این‌که شهید کاظمی همیشه در کنار رهبری بود، گفت: راه ولایت، راه انقلاب، امام، ارزش‌ها، تبعیت از شهدا و پشت سر رهبری بودن است.

حجت السلام و المسلمین طیبی فر با تحلیل سخنان این شهید بزرگوار  ارتباط آن را با جامعه فعلی و فضای سیاسی کشور مرتبط کرده و در ادامه با بیان این جمله از شهید کاظمی سخنان خود را پایان دادند :

خداکند همیشه در راه باشیم و اسم شهید همیشه به ما انرژی بدهد .

مراسم هفتمین سالگرد عروج شهید حاج احمد کاظمی و دیگر شهدای عرفه بعدازظهر امروز، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی، رییس سازمان بازرسی کل کشور، دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار اصفهان و جمع دیگری از مسوولان استانی و هم‌چنین مردم شهید پرور اصفهان در خیمه گلستان شهدای این شهر برگزار گردید.

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *