به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم ، مراسم هفتمین سالگرد و گرامیداشت شهدای عرفه توسط کنگره شهدای نجف آباد و لشگر زرهی 8 نجف اشرف در نجف آباد اصفهان برگزار می‌گردد.

در این مراسم که صبح روز پنج شنبه، ساعت 8:30 تا 11:30 در مسجد جامع نجف آباد برگزار می‌شود، سردار عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی می‌کند و بعد از آن برنامه‌ی مداحی و پخش کلیپ هم خواهند داشت. ضمنا خانواده‌ی شهدای عرفه نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

بعد از ظهر همان روز برنامه‌ای مشابه در گلزار شهدای اصفهان و در محل خاکسپاری سرداران شهید احمد کاظمی، نبی‌الله شاهمرادی، غلامرضا یزدانی، عباس کروندی برگزار می‌شود.

سردار شهید حاج احمد کاظمی‌ فرمانده نیروی زمینی سپاه به همراه 11 تن از همرزمانش در ایام عرفه در 19 دی ماه 1384 بر اثر سانحه سقوط هواپیما در ارومیه به شهادت رسیدند و به شهدای عرفه معروف شدند. این فرمانده دلاور جبهه‌های حق علیه باطل از جمله سردارانی بود که در طول دوران دفاع مقدس در صف اول نبرد حاضر و به دفاع از کیان انقلاب اسلامی ‌پرداخت. شهید احمد کاظمی‌ در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن  مسوولیت‌های مختلفی از جمله فرماندهی لشگر 8 نجف اشرف، فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهدا، فرماندهی نیروی هوافضای سپاه و فرماندهی نیروی زمینی سپاه را در کارنامه پرافتخار خود دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.