بر اساس تاکیدات حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و امام خامنه ای مدظله العالی مبنی بر ارتباط و انس با شهدا از طریق خواندن وصیت نامه ها و سخنان شهیدان برآن شدیم تا با مروری بر فایل های صوتی و سخنان شهید حاج احمد کاظمی اثرگذار ترین آن ها را انتخاب و به مخاطبان معرفی نماییم.

پیش از این 19 قطعه از فایل های صوتی شهید کاظمی به منظور نشر فرهنگ ایثار و شهادت آماده سازی و به عنوان پیشواز و آوای انتظار در اپراتورهای تلفن همراه و شبکه های گویا قرار گرفت.

سایت شهید کاظمی امسال در سیزدهمین سالگرد شهادت این شهید عزیز قطعه ای از فایل های صوتی شهید کاظمی با عنوان “ما اهل اینجا نیستیم” با هدف ایجاد پویش و گفتمانی با همین عنوان به منظور ایجاد انس با یکی سخنان شهید کاظمی  و باالفعل نمودن آن در امورات روزمره زندگی برای مخاطبان انتخاب نموده است.

در این فایل صوتی آمده است:

ما اهل اینجا نیستیم …

ما اهل جای دیگـه هستیـم باید برای اونجا خیلی ما تلاش بکنیم، ما یک صف بزرگی جلومون وایسادن ماها رو تحویل می‌گیرن اون صف رو ما کاری نکنیم رو برگردونه از ما، دلها رو بسپارید به خـدای متعال متوسل بشید به ائمه اطـهـار علیهم السلام در رأس اونــها امام حسـین علیه السلام شهـــید عزیـــز رچم دار این حرکته ما و افتخـار بکـنیــم کـه مــا ســربــــازان فرزنـد او حضــرت مهــدی عج الله تعالی فرجه الشریف هستیـــم و امروز زیر پرچم حضرت آیت الله العظمی‌خامنه ای مدظله العالی داریم این لشکر و این سپاه و این سازمان رو اداره می‌کنیم که تحویل بدیم به حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف.

فایل صوتی یک دقیقه ای شهید کاظمی حاوی مطالب بسیار پر محتوا همچون معاد، شهید و شهادت، توسل به اهل بیت، مهدویت و ولایت است، که اگر هر کدام از این مفاهیم هر روز برایمان مرور شود و جلوی چشمانمان باشد و یا نوای آن در گوشمان طنین انداز شود به مرور اثرات و برکات آن بر زندگی هایمان مشاهده خواهد شد.

این فایل صوتی با همکاری بخش دفاع مقدس پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR و سایت شهید کاظمی در نماهنگ سردار روسفید ویژه سالگرد شهید کاظمی قرار گرفت و با برچسب (هشتگ) ما اهل اینجا نیستیم منتشر شد.

 

این فایل را می توانید از اینجا دریافت کنید.

همسر شهید مدافع حرم محسن حججی سال گذشته در گفتگوی اختصاصی و کوتاه خود با سایت شهید کاظمی‌ عنوان نمود :

پیشواز تلفن همراه آقا محسن قطعه از سخنرانی شهید کاظمی‌ بود که با این جمله شروع می‌شد: ما اهل اینجا نیستیم …

در همین راستا بر آن شدیم تا با تولید یک محصول با عنوان “سُبحه” این مفاهیم را در یاد و خاطره خودمان روزانه مرور کنیم. مفاهیمی عمیق و برگرفته از سخنان شهید که می تواند اثراتی به مراتب قوی در بینش و نگرش فردی نسبت به اعمال و رفتار روزانه اش ایجاد کند.

سبحه

“سُبحه” تسبیح است، اما نه یک تسبیح معمولی؛ دانه‌های چوبی‌اش قرار است در دستانمان بچرخند و ياد خدا را به شماره برايمان حفظ كند سعي كرده‌ايم طوری طراحی كنيم که همیشه همراهمان باشد.

در پایان لازم به ذکر است طراحی اولیه “سُبحه” پیش از این توسط مجموعه فرهنگی عاشوراییان در اصفهان صورت گرفته بود. 

شما نیز می توانید مخاطبان تلفن همراه خود را با این انتظار شنیدنی از سخنان ارزشمند شهید کاظمی بهره مند کنید.

پیشواز و آوای انتظار این فایل صوتی از طریق کد های زیر قابل فعال شدن است:

همراه اول: با ارسال کد 51856 به 8989

ایرانسل: با ارسال کد 4417879 به 7575

رایتل: با فعالسازی کد 4006793

9 پاسخ
  1. محسن همتی ها
    محسن همتی ها گفته:

    سلام دوست عزیز
    خوبید شما
    نده همتی ها هستم مدیر فروشگاه ربیع و همچنین رفیق صمیمی شهید حججی این کار زیباتون رو دیدم و گفتم اگر دوست داشته باشید توی فروش اینترنتی این کار باهم باشیمو من هم بتونیم کمکی کرده باشم …
    اگه خواستید من در خدمتتون هستم : 09120512684
    بالاخره من هم روزی نیرو حاجی بودم تو موسسه شهید کاظمی ….

    پاسخ
    • کمیل
      کمیل گفته:

      سلام علیکم به محض تولید مجدد اطلاع رسانی خواهد شد
      در فروشگاه اینترنتی ربیع برای فروش قرار داده می شود

      پاسخ
  2. مائده بابلی
    مائده بابلی گفته:

    سلام . دو سال پیش وقتی سردار سلیمانی را شناختم و فهمیدم کیست به واسطه ایشان با شهید احمد کاظمی آشنا شدم شهید سلیمانی گفته بود شهدا دارای اعجازند تا اینکه من امسال معجزه شهید کاظمی را دیدم و به آن حرف حاج قاسم ایمان آوردم که شهدا واقعا دارای اعجازند

    پاسخ
  3. ادیب
    ادیب گفته:

    سلام.
    اولاً تشکر میکنم از کار زیبای شما. دوماً خیلی وقته میام فروشگاه دنبال تسبیح سبحه ولی نوشته که در انبار موجود نیست.
    چکار باید بکنم.؟؟؟؟

    پاسخ
    • کمیل
      کمیل گفته:

      با سلام متاسفانه مهره های چوبی این کار فعلا موجود نیست که محصول آماده بشه، دنبال هستیم ان شاالله برای سالروز ولادت شهید کاظمی بتونیم تعدادی رو آماده کنیم

      پاسخ
  4. سرباز
    سرباز گفته:

    سلام علیکم ، خسته نباشید چرا این تسبیح موجود نمیشه دیگه ؟من فکر کردم دوباره روز شهادت شهید کاظمی تولید میشه ولی نشدمیشه
    برای ماه محرم دوباره این تسبیح رو تولید کنید

    پاسخ
    • کمیل
      کمیل گفته:

      با سلام متاسفانه مهره های چوبی این کار فعلا موجود نیست که محصول آماده شود. امیدواریم در اسرع وقت بتونیم اون رو به دست تون برسونیم

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *