به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان سامانه مجازی زیارت گلستان شهدای اصفهان بر روی تارنمای گلستان شهدای اصفهان قرار گرفت .

از ویژگی های این سامانه امکان زیارت از سه مسیر 1- ورودی گلستان 2- ورودی قطعه و 3- زیارت از کنار مزار  برای هر شهید پیش بینی شده است .

کلیه علاقه مندان جهت زیارت روضه مقدس شهید احمد کاظمی می توانند از لینک های زیر استفاده نمایند . لازم به ذکر است زیارت شما در محیطی کاملا شبیه سازی شده با محیط اصلی صورت گرفته و از گرافیک مطلوبی برخوردار است . کاربران می توانند علاوه بر زیارت مزار شهید مورد نظر در سایر اماکن گلستان شهدا به زیارت مجازی بپردازند .

زیارت از ورودی گلستان

زیارت از ورودی قطعه

زیارت از کنار مزار

5 پاسخ
    • کمیل
      کمیل گفته:

      با سلام زیارت مجازی تصویر نیست و نیاز به نصب یک پلاگین بر روی مرورگر شما رو داره. از سایت گلستان شهدا اطلاعات بیشتر رو می تونید ببینید

      پاسخ
  1. مسافر
    مسافر گفته:

    خداوند ایشان را و همه شهدای ایران را با شهدای کربلا محشور فرماید.زیارت مجازی نصیبمان شد انشاالله روزی زیارت واقعی مزار ایشان هم نصیبمان شود. من همشهری لشکر عاشورا هستم وآرزو دارم مزار شهید کاظمی و شهید همت رادر اصفهان ونجف آباد زیارت کنم.از همه کسانی که توفیق زیارت این دو عزیز را دارند التماس دعا دارم.

    پاسخ
    • کمیل
      کمیل گفته:

      با سلام انشااالله توفیقش نصیب همه ارزومندان بشود . مزار شهید کاظمی در گلستان شهدای اصفهان و شهید همت در شهرضا هست .

      پاسخ

تعقیب

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.