تارنمای اختصاصی سردار شهید حاج حسین خرازی با عنوان حسینیه مجازی شهید حاج حسین خرازی  و در آدرس  http://shahidkharrazi.com با موضوعات متنوع مذهبی توسط جمعی از علاقه مندان به این شهید بزرگوار راه اندازی شده است .

سایت شهید خرازی

در این سایت می توانید علاوه بر تصاویر ، خاطرات و زندگی نامه شهید خرازی به قالب وبلاگ ویژه این شهید ، سالنامه 1393 بصورت لایه باز با تصاویر شهید خرازی دسترسی داشته باشید .

 

10 پاسخ
  1. شهید علی چیت سازیان
    شهید علی چیت سازیان گفته:

    سلام علیکم
    وب “شهید علی چیت سازیان” با موضوع معرفی حماسه نابغه اطلاعات و عملیات زندگینامه سردار شهید علی چیت سازیان و خاطرات و فیلم ها و صوت ها و… این شهید راه اندازی و به روز شد.
    ali-chitsazian.blogfa.com
    بدینوسیله از شما دعوت به بازدید از این وب می می نمائیم.

    جهت تبادل لینک اطلاع دهید

    یاعلی

    پاسخ
    • کمیل
      کمیل گفته:

      با سلام / سایت شهید خرازی در پیوندهای ما قرار دارد اما بخاطر محدودیت قالب در نمایش تعداد پیوندها ، آن را بصورت تصادفی گذاشتیم و معمولا در هر رفرش صفحه تعدادی از لینک ها نشان داده می شوند

      پاسخ
  2. ما اهل اينجا نيستيم
    ما اهل اينجا نيستيم گفته:

    چقدر بده كسياني كه براي حاج حسين دارند كاري انجام ميدند سالروز تولدشو اطلاع رساني نكردند.ميدونم حاج حسين در قيد و بند اين جور چيزها نيست اما وظيفشون بود كه خبر بدند.
    حسين جان تولدت مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررركباد.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *