در طوفان ها خودتان را به ایت الله خوشوقت متصل کنید

\"\"

صراط مستقیم راه راست نیست؛بلکه راهی است که از میان افراط و تفریط میگذرد و آن همان اطاعت محض از تعالیم الهی و طی طریق بندگی است.(آیت الله خوشوقت)

\"\"

آیت الله صدیقی : چند وقت قبل به همراه تعدادی از طلاب به خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدیم ، حضرت آقا فرمودند تنها به علم و اراده خودتان تکیه نکنید طوفان ها زیاد است و این طوفان ها گاهی اوقات سخت می شود و در این طوفان ها نمی توانید خود را حفظ کنید و باید در این اوقات خودتان را به کسی و یا جایی وصل کنید که شما را حفظ کنند، بعد بنده به حضرت آقا گفتم از چه کسی استفاده کنیم؟ رهبر معظم انقلاب در پاسخ گفتند؛ در طوفان ها خود را به آیت الله خوشوقت وصل کنید.

3 پاسخ
  1. mht
    mht گفته:

    درهوس دیدن رویت، دلم تاب ندارد، نگهم خواب ندارد، قلمم گوشه دفترغزل ناب ندارد…
    همه گویندبه انگشت اشاره، مگراین عاشق دیوانه دل سوخته ارباب ندارد؟ توکجایی؟
    شده ام بازهوایی
    چه شود جمعه این هفته بیایی؟

    سلام،
    هفت(7) ویژگی والگوی رفتاری حضرت زهرا سلام الله علیها را که باحرف سین آغاز می شود، جهت ترویج فرهنگ فاطمی به شماره سامانه 30004866000089 ویا در بخش نظرات برای ما ارسال نمایید.

    منتظر هفت سین های فاطمی شما عزیزان هستیم.

    پاسخ
  2. گمنام
    گمنام گفته:

    میدانم خدا چه خوابی برایمان دیده است … گویی خوبهایش را از زمین دارد جمع میکند … میخواهد دست کسی به آنها نرسد … ولی خدایا ما بدون این خوب ها چگونه راه را پیدا کنیم در این تاریکی که امام زمانمان منتظر ظهور ماست … خدایا چگونه سپاه نایبش بی حضور خوبان مسیر پرتلاطم را طی کند ؟؟؟ خدایا قدری صبر کن این خوبان را از ما نگیر لطفت را هیچ وقت از ما مگیر …. یاحسین

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.