وجوب رعایت امانت

خداوند در قرآن کریم (سوره مؤمنون آیه 8) می فرمایند :

(وَالَّذِينَ هُمْ لِأَماناتِهِمْ وَعَهْدِهِمْ رَاعُونَ ) . 

«و آنان كه رعايت‏ كننده امانتها و پيمان خود هستند».

الإمامُ عليٌّ عليه ‏السلام : أفضلُ الإيمانِ الأمانةُ ، أقْبَحُ الأخلاقِ الخِيانةُ  .

امام على عليه ‏السلام : برترين ايمان امانتدارى است، زشت‏ترين اخلاق خيانت كردن است.

آیا شهدای ما مثل ما امانت داری می کردند ؟

پایگاه اختصاصی شهید احمد کاظمی بر حسب احساس تکلیف در 13 شهریور ماه سال 91 به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهدای یگان ویژه صابرین سپاه در مبارزه با گروهک پژاک اقدام به انتشار ویژه نامه شهدای صابرین نمود که در نوع خود علاوه بر جمع آوری و متمرکز کردن وبلاگ ها شهدا (از طریق ادرس دهی در ذیل مطالب منتشر شده ) بیش از 100 تصویر که تعداد قابل توجهی از آن ها برای اولین بار در فضای مجازی گذاشته شده بود را از این شهدای بزرگوار منتشر نمود .

در تاریخ 20 شهریور شاهد درج اولین نوشته با عنوان شهادت «جعفرخان» در سه متری تونل تروریست‌ها + تصاویر در سلسله مباحثی تحت عنوان فاتحان قله های غرب توسط سایت مشرق نیوز بودیم . به دوستان در گروه جهاد و مقاومت متذکر شدیم که در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لینک ویژه نامه شهدای صابرین  را نیز معرفی کنند که متاسفانه در خبری که منتشر شد انتشار ویژه نامه شهدای صابرین دراینترنت  بدون درج لینک بود و آن هم توسط گروه دفاع و امنیت درج شد و در قسمت نظرات توسط ما لینک ویژه نامه داده شد تا مورداستفاده کاربران قرار گیرد.

جالب تر آنکه حتی در درج تصاویر منتشر شده توسط ما هیچ گونه رعایت امانت صورت نگرفت و با بریدن آدرس سایت شهید کاظمی از گوشه تصاویر با شجاعت تمام لوگوی سایت مشرق نیوز را درج کردند .

تصاویر زیر متعلق به شهیدان جعفرخانی و پرورش از شهدای مبارزه با گروهک پژاک می باشد.

 

قضاوت با خودتان …

 

 

1 پاسخ
  1. mht
    mht گفته:

    قسمت نشدکه گاه به گاهی ببینمت/تنهابه قدرنیم نگاهی ببینمت/بعداز نماز صبح به وقت دعای عهد/ دارم دعابه لب که الهی ببینمت/ تکلیف بی قراری این دل چه می شود؟/ اصلا شما اگر که نخواهی ببینمت/ ای کاش تا سه شنبه شبی قسمتم شود/ درراه جمکران سر راهی ببینم/ یا فاطمیه ای شود بین کوچه ها در حال نصب سیاهی ببینمت…

    سلام، با رهنمود های تربیتی امام خمینی(ره) درخدمت شما همسنگر گرامی هستیم.
    لطفا مارا از نظرات خود بهره مند نمایید.
    منتظر حضورشماهستیم.
    درپناه حق
    یامهدی

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *